Meest gestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk eerst bij de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij of wil je meer weten?
Stuur dan een mail naar info@wantan.nl of bezoek onze Facebook pagina.

Ik heb mijn bestelling gedaan en ben nog een product vergeten. Kan ik die alsnog toevoegen?

Geen probleem! Neem even contact op met de klantenservice. Of stuur een mail naar info@wantan.nl

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland en Engeland. U ontvangt uw bestelling binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Is er iets met je bestelling waardoor het langer dan 3 werkdagen duurt, dan nemen we contact met u op. Alle bestellingen worden geleverd door PostNL & Bpost.

EU: Voor verzendingen naar overige landen hanteren wij levertijd van 4-9 dagen.

Wij doen ons uiterste best om de verzending tijdig bij u thuis te krijgen!

Leveren wij ook in het buitenland?

Ja, we verzenden naar vele landen in Europa. In het afreken scherm kunt u een land aangeven en daar staat ook meteen bij hoe duur de verzending kost.

Klopt de aangegeven voorraad?

Ja, de voorraad die aangegeven staat, zijn ook de huidige producten die wij werkelijk op voorraad hebben en gereedklaar staan om te verzenden.

Hoe ontvang ik mijn factuur van mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je de factuur via de mail. In je pakket zit een kopie factuur van de bestelling meegeleverd.

Zijn de prijzen in de webshop in of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Bent u een buitenlandse onderneming? Vul dan uw EU VAT code bij het afrekenen, dan verleggen wij de EU VAT.

Wat betekenen jullie doorgehaalde prijzen precies?

De doorgehaalde prijzen zijn de meest recente prijzen.

Hoe kunnen we jullie bereiken?

Ja, we zijn te bereiken via Instagram. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@wantan.nl of rechtsonderaan de bericht knop te drukken. Mocht er iemand aanwezig zijn, dan kunnen ze u ter plekke een antwoord geven.

Waarom verschillen de prijzen van de producten op de website en de lokale supermarkten?

De producten die wij aanbieden zijn momenteel zeer moeilijk verkrijgbaar. Supermarkt staan met lege schappen. De producten zijn erg schaars en de prijs wordt geduwd door vraag en aanbod. Ook onze inkoop is flink duurder geworden. Hoe hoger de vraag, des te duurder het product op dat moment. Bij voldoende voorraad zal de prijs weer zakken.

Hoe werkt de retour regeling?

Mocht u niet tevreden zijn over het product, dan kunt u een e-mail binnen 14 dagen naar info@wantan.nl sturen. Zodra de spullen op het retour adres plaats vinden, dan zal er een terugbetaling plaats vinden. Producten waarbij de seal is gebroken of eventuele gebruikerssporen gevonden is kan niet retour. I.v.m. hygiëne redenen en schaarste kunnen mondkapjes die in de aanbieding zijn niet retour.